Hallo daar!
Hoe kunnen we je helpen?

Over Bluehouse

Alle producten die door Bluehouse worden aangeboden, moeten voldoen aan ten minste drie van onze Blue Labels. 

 

We doen veel moeite om onze verkopers te zoeken en te selecteren, maar we willen hun toegang ook niet beperken. 

 

De verkoper moet een beëdigde verklaring ondertekenen waarin hij verklaart dat de producten die worden verkocht legaal en waar zijn en dat ze de geselecteerde Blue Labels respecteren. Ze voltooien ook een Duurzaamheidsverklaring die ons in staat stellen om hun productieprocedure van hun producten te begrijpen. 

 

U kunt meer lezen over het verkopersbeleid in: hier

 

We vertrouwen op de goede trouw van onze leveranciers om hun producten uit te breiden naar een gemeenschap die welzijn zoekt. 


Als er een product of merk is dat niet voldoet aan de Blue Labels, neem dan contact op met onze e-mail support@bluehouseworld.nl

kopen

Het bestelproces bij Bluehouse is heel eenvoudig:

  1. Klik op producten om naar hun respectieve gedetailleerde weergave bladzijde. Naast de naam, omschrijving en foto van het product worden hier de prijs, de aanbiedingswinkel, de verzendkosten en de levertijd weergegeven.
  2. Selecteer nu de gewenste variant, als er bijvoorbeeld meerdere kleuren of maten worden aangeboden. Voeg het product toe aan je winkelmandje door op de knop "Toevoegen aan winkelwagen" te klikken. In de winkelwagen kunt u het aantal artikelen bepalen dat u graag wilt laten bezorgen. Als uw gewenste aantal niet wordt weergegeven, is het meer dan de voorraad beschikbaar van de verkopende winkelier.
  3. Voordat je naar de kassa gaat, kun je een vouchercode invoeren als je wilt betalen met een Bluehouse voucher.
  4. Heb je alle gewenste artikelen in je winkelmandje verzameld? Klik vervolgens op “Afrekenen” en volg de instructies op het scherm. U wordt gevraagd om het factuuradres, het afleveradres en de gewenste betaalmethode op te geven. 
  5. Zodra de betaling is voltooid, wordt de winkel op de hoogte gebracht en worden uw goederen verzonden volgens het tijdstip dat de verkoper heeft bepaald. 

BELANGRIJK! Lees het retour- en restitutiebeleid van elke winkel. Dit is belangrijk om er zeker van te zijn dat je aan de nodige eisen voldoet voor het geval je je bestelling wilt retourneren. 

Nee.

U kunt bij Bluehouse alleen online bestellingen plaatsen via onze website. U kunt kiezen of u zich als gebruiker wilt registreren of liever als gast wilt bestellen zonder te registreren.

Verkoop

Iedereen die ethische, milieuvriendelijke, gezonde of eco producten/diensten creëert of aanbiedt, kan een webwinkel aanmaken en verkopen op Bluehouse.

We vereisen wel dat alle producten minstens 3 van onze Blue Labels respecteren, waaronder de eerste twee "Eerlijke en Veilige Arbeidsomstandigheden" en "Dierenleedvrij". 

Meer info over Blue Labels hier. 

Je hebt alleen producten nodig, foto's van het product en een bankrekening waarop we je kunnen uitbetalen.

We hechten veel waarde aan de transparantie van elk geüpload product, daarom vragen we elke verkoper om de Blue Labels te respecteren en de materialen / ingrediënten en het productieproces te beschrijven.

Ook vragen we je om een Duurzaamheidsverklaring in te vullen bij je registratie als verkoper. 

Onze missie is om ethische, transparante en duurzame producten dichter bij onze groeiende community.

 

Je hoeft je geen zorgen te maken over marketingkosten, dat is onze taak! Wij zijn een team, en als een team, zullen wij onze community laten groeien en jouw milieuvriendelijke product promoten.

 

Klanten kunnen je webwinkel eenvoudig vinden door onze zoekmachine te gebruiken of door te filteren op merken. Ook zullen we je bedrijf, producten en informatie promoten via onze marketing platforms. 

 

Laten we bewustwording verspreiden voor een betere wereld! 🙌

Nee! Ons gebruiksvriendelijke platform stelt je in staat om je webwinkel in eenvoudige stappen aan te maken. Je hebt natuurlijk wel je logo, productfoto's en de informatie van je bedrijf nodig. Als je tips nodig hebt om je winkel te verbeteren, neem dan contact met ons op via aloha@bluehouseworld.nl

Wij gebruiken Stripe als betaalmethode, dus het eerste wat je moet doen zodra je een account hebt aangemaakt is een account aanmaken op Stripe (via Bluehouse Dashboard) en je bank- en belastinginformatie invoeren.

Houd deze informatie altijd bij, zodat je stortingen zonder vertraging worden overgemaakt.

Betalingen van klanten worden weergegeven op het dashboard van je account. Wij maken deze bedragen maandelijks over op je bankrekening. 

Per transactie brengen wij servicekosten + verwerkingskosten in rekening die afhankelijk zijn van de betaalmethode. Om deze door Stripe aangeboden betaalmethoden mogelijk te maken, brengen wij vanaf je eerste verkoop op het platform ook een maandelijkse vergoeding in rekening. Bekijk het gedeelte over “kosten”.

Lees meer over in Richtlijnen voor Verkopers..

Maak je hier geen zorgen over. Ons betalingssysteem regelt dit voor je. Je kunt alle transacties van je account zien op het Dashboard.
Natuurlijk! Wij zouden het geweldig vinden als je ons platform als belangrijkste verkoopkanaal gebruikt.

Betalingsmethoden

. iDEAL

. Maestro

. Visa 

. MasterCard 

. American Express 

. Bancontact 

 

Andere methodes: Alipay / EPS / giropay / Multibanco / Przelewy24 / SEPA-incasso / Sofort / WeChat Pay / Klarna 



Wij handelen in € (euro).

Verzending

Our partner is Fietkoeriers. We recommend checking this link to ensure that your location is available for pick up to use our shipping. Please contact us to support@bluehouseworld.nl to create your sub account. 

Not in the zone? No worries, we have another partner, DHL parcels. Contact us anyway and we will look for the best solution for your business. 

Own shipping courier? Please provide us with the details about your courrier (Company Name, Rate, Contact Number, email)  and we will contact you back ASAP.

We raden u aan eerst rechtstreeks contact op te nemen met de verkoper via de winkelpagina van de verkoper. U kunt uw bestelling vervolgens opvolgen en om trackinginformatie vragen om uw bestelling te lokaliseren.

Het antwoord wordt bijgewerkt op uw Accountinstelling > Ticket voor verkopersondersteuning en u wordt per e-mail op de hoogte gebracht. 

Als je binnen drie werkdagen geen reactie hebt ontvangen, stuur dan een e-mail met de bestelgegevens naar support@bluehouseworld.nl en we zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Dit kan variëren op basis van de leveringsmethode die de verkoper heeft verstrekt of die u hebt gekozen, het hangt ook af van uw locatie. De verkoper heeft de verzendgegevens gespecificeerd in het gedeelte Beleid op hun winkelpagina, inclusief de verwerkingstijd. 

Wij verzenden alleen binnen Nederland. 

We kijken ernaar uit om in de nabije toekomst door heel Europa te verzenden!

Tarieven voor het verzenden van uw pakket met DHL Parcels binnen Nederland. 

 

S

Tot 5 kg / 10 liter

Langste zijde 120 cm en overige zijden 60 cm

€5.61