RETURN AND REFUND

Het is verplicht voor leveranciers om retourzendingen aan te bieden voor artikelen die ongebruikt, onbeschadigd zijn en zich in hun originele verpakking bevinden voor: minimaal 14 dagen na aankoop. U kunt de productdetails raadplegen bij vragen over specifieke retourzendingen, te vinden onder het gedeelte 'Retourneren en terugbetalen' van het product of in hun winkel. Artikelen worden terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode en zijn na 5-10 werkdagen zichtbaar, afhankelijk van de gebruikte betaalmethode.

 

Sommige items, zoals eten & drinken, persoonlijke hygiëne, gezondheidszorg, gepersonaliseerde artikelen en andere komen niet in aanmerking voor retournering/restitutie. Dit wordt bepaald door elke leverancier. 

 

Alle producten die u wilt retourneren, worden eenvoudig binnen de herroepingstermijn (te vinden in het retour- en terugbetalingsbeleid van de betreffende winkelier) teruggestuurd naar het retour-/oorsprongsadres.

De kosten die verbonden zijn aan het retourneren zijn een beslissing van elke verkoper en kunnen per winkel verschillen, het is belangrijk dat u alle informatie controleert. 

  • Als u de informatie die u nodig heeft over uw retour niet kunt vinden, kunt u ons schrijven op support@bluehouseworld.nl en we geven je alle informatie die je nodig hebt.
  • Als de productverkoper niet reageert op je retour- en terugbetalingsverzoek, neem dan contact met ons op via support@bluehouseworld.nl zodat we je kunnen helpen! ; )

U kunt de retourzending en terugbetaling rechtstreeks aanvragen bij uw Account > Mijn bestellingen controleren > Bestellingen > Retour en terugbetaling aanvragen.

 

Dit zijn de volgende stappen: 

  1. De verkoper zal uw verzoek beoordelen en met u communiceren via uw Bestellen > Bekijken.
  2. Indien goedgekeurd, ontvang je een melding om de retourzending te kopen (indien van toepassing) en ontvang je het verzendlabel voor de retourzending
  3. Geef het pakket af bij onze koerier.
  4. Zodra de procedure is voltooid en het product is gecontroleerd door de verkoper, zullen we u per e-mail op de hoogte stellen wanneer de terugbetaling is voltooid.

Het bedrag is 5-10 werkdagen na de laatste e-mailmelding zichtbaar op uw bankrekening. 

De kosten die verbonden zijn aan het retourneren zijn een beslissing van elke verkoper en kunnen per winkel verschillen, het is belangrijk dat u alle informatie controleert. 

 

  • Als u de informatie die u nodig heeft over uw retour niet kunt vinden, kunt u ons schrijven op support@bluehouseworld.nl en we geven je alle informatie die je nodig hebt.
  • Als de verkoper niet binnen 3 werkdagen reageert op uw retour- en terugbetalingsverzoek, neem dan contact met ons op via support@bluehouseworld.nl zodat we u kunnen helpen! ; )

U kunt het beste voordat u bestelt nagaan wie de kosten draagt bij een retourzending. Bij Bluehouse zijn er geen uniforme retourvoorwaarden, in plaats daarvan bepalen alle leveranciers hun eigen annuleringsbeleid. Voordat u koopt, kunt u ze voor elk product direct bekijken door op het tabblad "Retourneren en terugbetalingen" te klikken. 

 

In sommige gevallen voegen de leveranciers ook een retourlabel bij de zendingen zodat ze gratis kunnen worden geretourneerd; gebruik deze voor de retourzending. Als u niet zeker weet hoe u uw retourzending moet afhandelen, schrijf ons dan een e-mail op support@bluehouseworld.nl, we zullen u graag van informatie voorzien.

Ga gewoon te werk zoals bij een retour en plaats vervolgens een nieuwe bestelling.