Het is verplicht voor leveranciers om retourzendingen aan te bieden voor artikelen die ongebruikt, onbeschadigd zijn en zich in hun originele verpakking bevinden voor: minimaal 14 dagen na aankoop. U kunt de productdetails raadplegen bij vragen over specifieke retourzendingen, te vinden onder het gedeelte 'Retourneren en terugbetalen' van het product of in hun winkel. Artikelen worden terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode en zijn na 5-10 werkdagen zichtbaar, afhankelijk van de gebruikte betaalmethode.
Sommige items, zoals eten & drinken, persoonlijke hygiëne, gezondheidszorg, gepersonaliseerde artikelen en andere komen niet in aanmerking voor retournering/restitutie. Dit wordt bepaald door elke leverancier.
Alle producten die u wilt retourneren, worden eenvoudig binnen de herroepingstermijn (te vinden in het retour- en terugbetalingsbeleid van de betreffende winkelier) teruggestuurd naar het retour-/oorsprongsadres.
De kosten die verbonden zijn aan het retourneren zijn een beslissing van elke verkoper en kunnen per winkel verschillen, het is belangrijk dat u alle informatie controleert.
U kunt de retourzending en terugbetaling rechtstreeks aanvragen bij uw Account > Mijn bestellingen controleren > Bestellingen > Retour en terugbetaling aanvragen.
Dit zijn de volgende stappen:
Het bedrag is 5-10 werkdagen na de laatste e-mailmelding zichtbaar op uw bankrekening.
De kosten die verbonden zijn aan het retourneren zijn een beslissing van elke verkoper en kunnen per winkel verschillen, het is belangrijk dat u alle informatie controleert.
U kunt het beste voordat u bestelt nagaan wie de kosten draagt bij een retourzending. Bij Bluehouse zijn er geen uniforme retourvoorwaarden, in plaats daarvan bepalen alle leveranciers hun eigen annuleringsbeleid. Voordat u koopt, kunt u ze voor elk product direct bekijken door op het tabblad "Retourneren en terugbetalingen" te klikken.
In sommige gevallen voegen de leveranciers ook een retourlabel bij de zendingen zodat ze gratis kunnen worden geretourneerd; gebruik deze voor de retourzending. Als u niet zeker weet hoe u uw retourzending moet afhandelen, schrijf ons dan een e-mail op [email protected], we zullen u graag van informatie voorzien.
Ga gewoon te werk zoals bij een retour en plaats vervolgens een nieuwe bestelling.
Koekje | Looptijd | Beschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 maanden | Deze cookie wordt ingesteld door de plug-in GDPR Cookie Consent. De cookie wordt gebruikt om de gebruikerstoestemming voor de cookies in de categorie "Analytics" op te slaan. |
cookielawinfo-checkbox-functioneel | 11 maanden | De cookie wordt ingesteld door GDPR-cookietoestemming om de gebruikerstoestemming voor de cookies in de categorie "Functioneel" vast te leggen. |
cookielawinfo-checkbox-noodzakelijk | 11 maanden | Deze cookie wordt ingesteld door de plug-in GDPR Cookie Consent. De cookies worden gebruikt om de gebruikerstoestemming voor de cookies in de categorie "Noodzakelijk" op te slaan. |
cookielawinfo-checkbox-anderen | 11 maanden | Deze cookie wordt ingesteld door de plug-in GDPR Cookie Consent. De cookie wordt gebruikt om de toestemming van de gebruiker voor de cookies op te slaan in de categorie "Overig. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 maanden | Deze cookie wordt ingesteld door de plug-in GDPR Cookie Consent. De cookie wordt gebruikt om de gebruikerstoestemming voor de cookies in de categorie "Prestaties" op te slaan. |
bekeken_cookie_policy | 11 maanden | De cookie wordt ingesteld door de GDPR Cookie Consent-plug-in en wordt gebruikt om op te slaan of de gebruiker al dan niet toestemming heeft gegeven voor het gebruik van cookies. Het slaat geen persoonlijke gegevens op. |