Privacy & Policy

From Bluehouse we want to be with you in every step you take to build a
more conscious world. However, if you need to return an item for any
reason, we are here to help.

Bluehouse privacy

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

About

Over Bluehouse

Alle producten die door Bluehouse worden aangeboden, moeten voldoen aan ten minste drie van onze Blue Labels. 

 

We doen veel moeite om onze verkopers te zoeken en te selecteren, maar we willen hun toegang ook niet beperken. 

 

De verkoper moet een beëdigde verklaring ondertekenen waarin hij verklaart dat de producten die worden verkocht legaal en waar zijn en dat ze de geselecteerde Blue Labels respecteren. Ze voltooien ook een Duurzaamheidsverklaring die ons in staat stellen om hun productieprocedure van hun producten te begrijpen. 

 

U kunt meer lezen over het verkopersbeleid in: hier!

 

We vertrouwen op de goede trouw van onze leveranciers om hun producten uit te breiden naar een gemeenschap die welzijn zoekt. 


Als er een product of merk is dat niet voldoet aan de Blue Labels, neem dan contact op met onze e-mail support@bluehouseworld.nl

Verkoop

Iedereen die ethische, milieuvriendelijke, gezonde of eco producten/diensten creëert of aanbiedt, kan een webwinkel aanmaken en verkopen op Bluehouse.

 

We vereisen wel dat alle producten minstens 3 van onze Blue Labels respecteren, waaronder de eerste twee "Eerlijke en Veilige Arbeidsomstandigheden" en "Dierenleedvrij". 

 

Read more of Blue Labels here. 

  1. Klik op de knop Aanmelden en selecteer "Registreer als verkoper".
  2. Read algemene voorwaarden resulteert Privacy Policy. IMPORTANT! Please respect our Blue Lables that are our set of criteria that make this marketplace a conscious one. 
  3. Fulfill the form with the information required.
  4. Upload the complete Duurzaamheidsverklaring and submit the form. 
  5. You will receive an confirmation email with volgende stappen once your brand and information is checked by our team. (This email confirmation can delay from 1 to 5 working days). In the event that the form is not completed correctly or we have any doubt about your submission we will contact you for further questions.  
  6. Complete your Selling Account + Payment Account in Stripe.
  7. Upload your products.
  8. Begin met verkopen!

Onze kosten zijn eenvoudig en transparant.

 

Wanneer u op Bluehouse verkoopt, zijn er enkele kosten verbonden aan de aangeboden diensten

 

  • Commissie per transactie

Wanneer je een product verkoopt op Bluehouse worden er 10% servicekosten + verwerkingskosten* in rekening gebracht..

 

*Verwerkingskosten variëren per betaalmethode.

  • iDEAL - € 0,29
  • Creditcard: Maestro, Visa, Mastercard, American Express - 1.4% + € 0,25
  • Bancontact - 1.4% + €0,25

Andere methodes: Alipay 2.9% + € 0,25 / EPS 1.6% + € 0,25 / giropay 1.4% + € 0,25 / Multibanco 2.95% + € 0,25 / Przelewy24 2.2% + € 0,25 / SEPA Direct Debit € 0,35 / Sofort 1.4% + € 0,25 / WeChat Pay 2.9% + € 0,25 / Klarna (Later betalen) 2.99% + €1,00 (Nu betalen) 1.4% + € 0,25

 

  • Maandelijkse Kosten Stripe-account

Om betaald te worden binnen het Bluehouse-platform, is het vereist om een Stripe-account aan te maken. De maandelijkse kosten voor uw account bedragen  € 2,10 per maand vanaf uw eerste verkoop. 

Je hebt alleen producten nodig, foto's van het product en een bankrekening waarop we je kunnen uitbetalen.

 

We attach great importance to the transparency of each uploaded product, that is why we ask each seller to respect the Blue Labels and detail the materials / ingredients and product production process.

 

Onze missie is om ethische, transparante en duurzame producten dichter bij onze groeiende community.

 

Je hoeft je geen zorgen te maken over marketingkosten, dat is onze taak! Wij zijn een team, en als een team, zullen wij onze community laten groeien en jouw milieuvriendelijke product promoten.

 

Klanten kunnen je webwinkel eenvoudig vinden door onze zoekmachine te gebruiken of door te filteren op merken. Ook zullen we je bedrijf, producten en informatie promoten via onze marketing platforms. 

 

Laten we bewustwording verspreiden voor een betere wereld! 🙌

Nee! Ons gebruiksvriendelijke platform stelt je in staat om je webwinkel in eenvoudige stappen aan te maken. Je hebt natuurlijk wel je logo, productfoto's en de informatie van je bedrijf nodig. Als je tips nodig hebt om je winkel te verbeteren, neem dan contact met ons op via aloha@bluehouseworld.nl

Wij gebruiken Stripe als betaalmethode, dus het eerste wat je moet doen zodra je een account hebt aangemaakt is een account aanmaken op Stripe (via Bluehouse Dashboard) en je bank- en belastinginformatie invoeren.

Bewaar dit altijd informatie bijgewerkt zodat uw stortingen worden overgedragen without delay. Users will be kept updated on Stripe and will have access to a “Lite” dashboard where they will see their balance and transfers to their bank accounts.

Lees meer over in Sellers Policies here. 

Maak je hier geen zorgen over. Ons betalingssysteem regelt dit voor je. Je kunt alle transacties van je account zien op het Dashboard.
Natuurlijk! Wij zouden het geweldig vinden als je ons platform als belangrijkste verkoopkanaal gebruikt.

kopen

Het bestelproces bij Bluehouse is heel eenvoudig:

  1. Klik op producten om naar hun respectieve gedetailleerde weergave bladzijde. Naast de naam, omschrijving en foto van het product worden hier de prijs, de aanbiedingswinkel, de verzendkosten en de levertijd weergegeven.
  2. Selecteer nu de gewenste variant, als er bijvoorbeeld meerdere kleuren of maten worden aangeboden. Voeg het product toe aan je winkelmandje door op de knop "Toevoegen aan winkelwagen" te klikken. In de winkelwagen kunt u het aantal artikelen bepalen dat u graag wilt laten bezorgen. Als uw gewenste aantal niet wordt weergegeven, is het meer dan de voorraad beschikbaar van de verkopende winkelier.
  3. Voordat je naar de kassa gaat, kun je een vouchercode invoeren als je wilt betalen met een Bluehouse voucher.
  4. Heb je alle gewenste artikelen in je winkelmandje verzameld? Klik vervolgens op “Afrekenen” en volg de instructies op het scherm. U wordt gevraagd om het factuuradres, het afleveradres en de gewenste betaalmethode op te geven. 
  5. Zodra de betaling is voltooid, wordt de winkel op de hoogte gebracht en worden uw goederen verzonden volgens het tijdstip dat de verkoper heeft bepaald. 

Nee.

U kunt bij Bluehouse alleen online bestellingen plaatsen via onze website. U kunt kiezen of u zich als gebruiker wilt registreren of liever als gast wilt bestellen zonder te registreren.

Betalingsmethoden

. iDEAL

. Maestro

. Visa 

. MasterCard 

. American Express 

. Bancontact 

 

Andere methodes: Alipay / EPS / giropay / Multibanco / Przelewy24 / SEPA-incasso / Sofort / WeChat Pay / Klarna 



Wij handelen in € (euro).

Verzending

Voor het verzenden van onze bestellingen gebruiken we DHL Pakket.

 

DHL Parcel heeft het GoGreen-compensatieprogramma gelanceerd. 

 

GOGREEN is een CO2-neutrale verzendoptie voor klanten van DHL. Met de optionele service GOGREEN worden eerst alle transportgerelateerde CO2-emissies berekend en vervolgens gecompenseerd via externe klimaatbeschermingsprojecten.

 

De CO2-credits die worden gegenereerd door externe klimaatbeschermingsprojecten worden beheerd door ons interne Carbon Management-team. Koolstofbeheer, allemaal GOGREEN processen en de emissieberekeningsmethodologie worden jaarlijks geverifieerd door een externe verificateur, SGS.

 

Lees meer over DHL Pakketten hier.

We recommend you contact the Seller directly first from the Seller’s shop page. You can then follow up your order and ask for any tracking information to help locate your order. If you don’t receive a response within three business days, then please send an email with the order details to support@bluehouseworld.nl and we will do our best to resolve the issue as soon as possible.

Dit kan variëren op basis van de leveringsmethode die de verkoper heeft verstrekt of die u hebt gekozen, het hangt ook af van uw locatie. De verkoper heeft de verzendgegevens gespecificeerd in het gedeelte Beleid op hun winkelpagina, inclusief de verwerkingstijd.