Onze Pure Rozen Lotion is een 100% natuurlijke lotion om je gezicht zacht mee te verzorgen en bestaat uit 99,99% biologisch zuiver rozenwater van de Bulgaarse Damascus Roos plus een klein beetje (natuurlijke) conservering.
Puurder dan dit vind je het niet!
Dit prachtige destillaat zorgt ervoor dat je poriën weer sluiten na de reiniging en bevat antioxidanten, vermindert roodheid en irritatie, heeft een antibacteriële werking en werkt hydraterend & voedend voor je gevoelige gezichtshuid. Kortom: deze lotion maakt je reinigingsroutine helemaal af en zorgt dat je huid klaar is voor je dag- of nachtcrème.
Ga voor een liefdevolle & complete verzorging van jouw gezicht!
How product is made
De Pure Rozen Lotion wordt gemaakt door een producent gespecialiseerd in natuurlijke cosmetica. Stella was gek op de Damascus Roos als geur- en werkstof, deze is ook verwerkt in de dag- en nachtcrème.
How to use
Het fijnst is als je de mooie rozenlotion met het fijne spray-pompje op je gezicht aanbrengt, na het reinigen met de Weelderige Gezicht Zeep. Je kunt de lotion met je vingers op je gezicht in deppen voor extra verwennerij. Als de lotion in je huid getrokken is, kun je je gezicht nog verder verzorgen met de Pluk de Dag Crème of de Goede Nacht Crème, afhankelijk van het moment op de dag.
Shipping Countries:
Netherlands
Return policy
Retour- & klachtenbeleid
Dit zijn de officiële regels:
- Bij de aankoop van producten heb je als consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument.
- Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, mag hij het product in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
- Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan de ondernemer. Het kenbaar maken dient de consument te doen door middel van een ander communicatiemiddel zoals per e-mail. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 14 dagen retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.
- Indien de klant na afloop van de in lid 2 en 3 genoemde termijnen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht resp. het product niet aan de ondernemer heeft teruggezonden, is de koop een feit.
In normale taal: de wet noemt het ‘recht van herroeping’, maar wij noemen het gewoon retourneren. Heb je een product ontvangen, maar is het niet wat je er van verwacht had, dan mag je het binnen 14 dagen retourneren. Maar… eerlijk gezegd hebben we dat liever niet, omdat dat weer verpakking en handeling kost. We zijn me zeer bewust van de CO2-uitstoot bij de productie en verzending van online bestellingen. Daarom hebben we ervoor gekozen om retourneren niet gratis te maken. In plaats van het doorberekenen van verzendkosten aan jou als klant (zodat het kosteloos lijkt), houden de prijzen graag eerlijk en vragen we retourkosten. Zo nodigen we je uit om bewust te bestellen. Daarentegen geven we je heel makkelijk je geld terug als je een klacht hebt of sturen we je een vervangend product.
Spread the love!
Samenvatting
Bij Miracles by Stella gaan we voor blije klanten. Ben je niet blij, dan dien je een klacht in en dan krijg je je geld terug. Ook mag je een product altijd retourneren als ze je niet bevalt (al vinden we liever samen een andere oplossing). We storten je geld gewoon retour. Voor het terugzenden betaal je wel de gebruikelijke verzendkosten. Wel doen we er van alles aan om je van te voren goed te informeren, zodat je weet wat je koopt, hierdoor heb je – als het goed is – niets te retourneren. We hebben tenslotte het liefst blije klanten!
1. Niet goed – geld terug!
Ja, dat lees je goed. Bij Miracles by Stella, kun je – als een product je echt niet bevalt – een klacht indienen en dan geven we je je geld terug. Niet goed – geld terug dus.
2. Binnen 14 dagen retourneren
Binnen 14 dagen mag je alles retourneren, al hebben we dat liever niet, omdat dat een onnodige belasting is voor het milieu. Mocht je toch echt iets terug willen sturen dan betaal je daarom zelf de verzendkosten voor het retourneren. In het geval van een klacht, krijg je natuurlijk gewoon je geld terug.
3. Reden van retourneren
We horen wel graag waarom je iets wilt terugsturen, wie weet is het iets wat we kunnen meenemen voor de toekomst of waar we wat van kunnen leren. Dan is het terugsturen niet voor niets.
4. Hoe kun je iets terugsturen?
Als je iets wilt terugsturen is de snelste manier om Judith even een mailtje te sturen met daarin het bestelnummer, je achternaam, het product dat je zou willen retourneren en de reden van retournering. Judith legt vervolgens uit hoe je het product terug kunt sturen. We maken het je graag zo makkelijk mogelijk.
5. Terugsturen
Zorg ervoor dat je het product in een geschikte verpakking terugstuurt, zodat het onderweg niet stuk kan gaan. Bijvoorbeeld in de verpakking waarin we het ook naar jou toe hebben gestuurd. Stuur de producten compleet terug. Heb je vragen over de verzending en hoe je dit het beste aan kunt pakken, neem gerust CONTACT met ons op en we loodsen je er doorheen.
6. Kosten voor het terugzenden
Daar kunnen we kort over zijn: die zijn voor jouw rekening, mits het om een klacht gaat. Als je écht niet tevreden bent én je het product om een of andere reden toch terug wil sturen, draagt Miracles by Stella de kosten. Sterker nog: dan krijg je een nieuw product van ons. Logisch vinden wij. Want we gaan voor klanten die van onze producten houden.
7. Geld terug
Zodra de producten bij ons retour zijn, danwel na het ontvangen van je klacht, storten we binnen 10 werkdagen je geld op je rekening terug. We storten de volgende bedragen terug: a) de kosten van de producten die retour zijn gekomen of waar de klacht over gaat en b) de verzendkosten héén, MITS je alle producten van de betreffende bestelling hebt teruggestuurd of een klacht hebt ingediend over alle ontvangen producten.
8. Misbruik
We hebben vertrouwen in mensen en dus ook in onze klanten. Het is niet erg om spijt te hebben van een aankoop, een product kan tegenvallen. We maken je graag blij en zijn daarom heel soepel. Natuurlijk gaan we er dan ook vanuit dat jij ons vertrouwen niet beschaamt. We behouden ons het recht voor om klanten in de toekomst te weigeren mochten we het idee krijgen dat iemand misbruik van onze souplesse maakt. Vertrouwen werkt twee kanten op. Ja toch?